2 dagar efter

Meicinförändring...så blir natten inte hel....natten till idag var jag vaken lite nu och då...intressant.....
Jag hoppas nu att få bli pigg så att livet leker igen!! *hoppas, hoppas*

Jag har på morgonen gått med tjejen till förskolan och sen varit med hunden i skogen....nu skulle hon hjärntränas så att tröttheten slår in:-) Hon fick söka godis och klicktränas till "gå fint". 


Idag åker min mor hem så då försvinner hjälpen men det ska nog gå bra! Hoppas på ett bra liv framåt... utan bitterhet. Trist att vara bitter på en människa....förlåta och gå vidare måste vara meningen med livet, eller hur.... läste en text om fötlåtelse och bitterhet som jag måste fundera lite över... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0