Åter igen...

en mulen dag:-(
Jag sitter nu här återigen och skriver med huvudvärk och skulderblandsvärk som jag hoppas ska gå över efter lite kaffedrickande.
I går var det så fint väder men idag är det regn och rusk i luften...oooohh vad påvrkad jag blir av vädret men det är väl rätt vanligt...

Vad kan det bli av denna dag....intressat...känner inte för att göra nåhonting!!
Eftersom jag missade infon om att valpkursen var flyttad till tisdagar så är det idag vi ska lära oss nya saker ihop jag och min älskade vovve....hur skulle jag klara mig utan henne????

Jag har sovit oroligt även i natt...trist.... vaknade tidigt och kunde inte sova mer.
Nu ska jag se en film tror jag....Jävlar vad ont i huvudet jag har i dag....fy så less jag blir....vad är detta för liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0