Fredag

Då var det fredag och vad allt det innebär. Barnen vill ha fredagsmys, bad och kompisar. Jag har så gott som lovat att vi ska bada när dem komer hem. Sonen får gå hem efter skolan så att han hinner med sin läxa innan badet. Pizzadeg sla jag försöka få ihop så att det blir en nöjd tjej här i huset...

Hur mår jag i dag?
Ont i huvudet...börjar bli en vana det här...och trött... känner mig irriterad på detta nu, nu vill jag känna mig pigg och alert när jag vaknar....vaknade tidigt i morse....innan jag behövde och det dröjde inte länge så var jag trött och irriterad på barnen... Känner mig så matt i kroppen orkar liksom inget... hoppas så att det blir bättre..

Hoppas att dagen kan ge nåt bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0