Lördag

Ny dag igen! Jag har inte sovit så bra i natt. Jag vaknad två ggr och var rädd att någon kom in. Jag var rädd att jag inte låst dörren men jag vågade inte gå och titta. Insåg efter ett tag att hunden borde reagera om det kom in någon. Tänk vad skönt att jag har henne.

Ont i huvudet har jag återigen. Jag börjar vara så less och ibland arg över att inte bli pigg och inte tycka om det jag brukar.

Vad ska jag göra för att bli pigg??

En jobbarkompis som är vikarie och har varit med om detta hon också, ringde mig i går och vi pratade länge. Det var skönt att prata med henne. Fick ett meddelande av en gammal kompis....äppelkompisen:-) Det var också kul

Jag for till badet i går, barnen hade kompisar så jag badade inte. Känns bra att dem fick bada men jag hade ont i huvudet hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0