Ojojoj

Vad längesen jag skrev nu.... har varit eller är fortfarande hos mina föräldrar. Det är så skönt att ha egen gård att gå ut på om jag känner för det.
Jag har de sista dagarna funderat hårt på vad jag ska göra och hur jag ska göra. Vad ska jag göra för att må bättre. Ska jag vara sjukskriven längre eller ska jag tillbaka och jobba. på ett sätt känns tiden så bortkastad om jag går tillbaka och jobbar nu då hade det varit lika bra att jobba hela tiden. Jag är fortfarande trött periodvis. Ont i huvudet och nacke, skuldror gör ont i bland också.
vad ska jag göra?????
Jag har i dag beställt tid hos en beteendevetare och i går började jag springa lite smått och i dag sprang jag lite längre. Måste göra nåt åt vikten, kan inte fortsätta att gå uppåt heller.....

I morgon ska jag ringa min läkare så jag hoppas att jag får tag i henne. Undrar vad hon tycker att jag ska göra, gå tillbaka till jobbet eller fortsätta vara sjukskriven??!! Jag gruvar mig lite nu igen över att hon ska säga att jag ska gå tillbaka jobbet.....

Jag måste åka hem men jag vill inte, orkar inte åka hem...jag blev ju så trött att åka hit...undrar hur det går tillbaka då...? jag måste i alla fall...måste lämna in för skatten och lämna in papper till jobbet och kolla räkningar och postlådan. Postlådan är nog proppfull tror jag.

Nu ska jag ta det lugnt innan jag ska till sängs och sen upp i morgon bitti för att ringa läkaren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0