Onsdag

I dag när sonen slutar skolan så har han påsklov:-)
Jag ska packa och duscha innan han kommer hem. Fick bara så ont i huvudet att jag måste vila en stund:-( Jag skulle så vilja veta varför jag får så ont i huvudet? Medicinen? Stress? Inbillning? Sömn?

Nåt positivt då? Jag tycker att jag känner mig piggare men jag får ändå känslan att jag inte orkar det jag vill ibland... Kroppen blir liksom tung men det är positvt att jag känner mig lite piggare.... Jag ska försöka röra på mig mer så jag slipper dessa obehagliga x-tra kilon....
Borde ringa kommunen också om jobb med downs också....

Nu ska jag börja packa...huvudet verkar inte bli så mycket bättre.... :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0