SÅ LESS

Jag är så less på att vara trött och inte orka med livet!! Jag har nu tisdagkväll varit borta två timmar och i går på dagen, två timmar, på hundgrejer. Det är alltså nåt jag tycker verkligen om och ändå blir jag så trött, somnade en stund på em men ville inte sova för mycket för jag var rädd att inte sova under natten. I morse efter en liten fm-promenad med hunden så var jag helt knäckt. Skakade i kroppen på nåt obehagligt sätt. Ont i huvudet nå så olidligt!!! Vilade/sov och därefter kände mig lite piggare tog en promena med hunden och hämtade medicinen på kanalgatan. Fick under promenaden tillbaka huvudvärken...så j-la trist!!

Jag har sovit bättre i natt (besök av x) men har ändå vaknat några ggr. Hade besök i går också, sov inte bra alls...

Vad är det som gör mig trött, ångest är det det jag får när jag blev som i morse, alldeles skakig i kroppen och tung i armar och kropp??

Lysnade på ett program där jag fick lära mig att jag ska vara snäll mot mig själv.....nåt att fundera på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0