Skärtorsdag

Vilken dag i dag....
Trött så in i h-vete!! Har inte varit pigg på hela dagen...jag ger upp vad ska jag göra för att slippa trötthet och ont i huvudet????v för my

Jag vet inte om det blev för mycket i går när jag skulle packa och fixa och sen köra till stugan. Jag blev jättetrött på vägen så jag fick lov att stanna och ta en paus och dricka kaffe för att klara av att åka vidare. Vi gick en promenad på kvällen, det lustiga var att jag kände mig rätt ok till jag skulle i säng då knockades jag. När jag vaknade i morse var kroppen som bly.

x:et hörde av sig och ska nu in på behandling. Hoppas att det blir bra för honom!!

Nu ska jag gå till sängs, trött även nu:-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0