Söndag

I går var ingen vidare dag. Jag var arg och irriterad på barnen hela dagen. Vansinnigt trött! Jag somnade vid sju så barnen fick lägga sig tidigt...risken är att jag somnade före dem. Jag var så trött så det fanns inget alternativ än att sova. Jag vaknade vid 12-01 på natten och gick ut med hunden, hon kissade och bajsade. Jag gick in och jag plockade ihop och skrev upp det viktigaste att ha med när vi skulle på utställningen. Efter jag hade plockat ihop la jag mig och sov igen.

Jag vaknad tidigt innan klockan ringde men jag hade gärna legat kvar ändå när jag väl var tvungen att kliva upp. Upp och göra allt klart, väcka barnen, äta frukost, packa bilen, packa in barn och iväg. Vi var nästan först så otroligt skönt att vara i tid. Lycka fick i lugn och ro lukta in sig på stället.
Betyget blev HP medan syrran fick BIR.
Hon fick ganska bra och lovande betyg men hon behöver mer träning i ringen så det får vi väl lyda. Jag behöver minst lika mycket träning som hunden.

Undrar hur trött jag blir när barnen gått till sin pappa? Jag är trött nu....ont i huvudet.....lite ryck i ögat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0