Tiden..

den går och går...funderar lite på vad min läkare sa....var finns min energitjuv? Vad är det som tar min energi....?

Varför är jag så idiotisk och pratar med exet? Vad är det som gör att jag inte kan låta bli...det slutar ändå med att han försöker få sina barn men hans ex blir vansinnig, han blir besviken och jag får möta hans besvikenhet. Är det kontakten med honom som tar all min energi?? 
Varför finns inga svar på mina förbannade frågor??!!

Hela livet har blivit helt upp åt väggarna...inte hade jag tänkt vara där jag är i dag. 

Blir så förbannad på livet, blir så less att vara trött och ha ont i ryggen och huvudet....så jävla less...jag vill vara sprudlande glad och tycka allt är kul....jobbet är kul och intressant. Vad ska jag jobba med? Den här banan var kanske inte den bästa.

Vad ska jag göra för att komma dit? Hur ska jag göra för att få ett bra liv som jag trivs med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0