Tisdag

Idag är det soligt och jag har varit på en promenad. Det var riktigt skönt ute, blåser inte alls lika mycket som i går:-)

Nu kan jag väl säga att jag känner av att den andra medicinen är borta. Den måste ha däckat mig totalt. Jag känner mig piggare på ett sätt men är fortfarade trött. Somnar tidigt och sover vissa nätter och vissa är jag vaken lite då och då....
Ont i huvudet har jag så fort det blir mycket runt omkring mig. Det går så mycket bättre med barnen och det känns så befriande att orka med dem och inte bara bråka på dem.

I morgon när sonen slutar skolan, kl 12 ska vi åka till stugan:-) Det blir skönt. Jag ska försöka vara ute så mycket som möjligt med barnen och hunden. Jag längtar....barnens pappa hämtar dem på söndag för att sedan åka till farmor och farfar. Jag stannar kvar i stugan några dagar, tror att hunden kommer att uppskatta det:-)

Ibland kan jag känna att jag måste vara konstig då så pass mycket har hänt och jag tänker så lite och inte är ledsen....är det nåt fel på mig eller???!!!! Gör medicinen så mycket med mina tankar...... Varför är jag trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0