Utan barn

Nu är min barnfria vecka och det innebär att jag ska vila upp mig...vara ute och gå osv...
Jag har ont i huvudet minst en period varje dag...Jag har på morgonen druckit en kopp kaffe och smörgås. Hunden ville sedan ut på morgonpromenad så då gjorde jag det för hennes skull. Gick en runda och medan jag gjorde det fick jag så klart ont i huvudet. Har som ont längst upp, som en krans. Jag tycker inte om att ta alvedon eller så i onödan men ger det sig inte efter ännu en kaffekopp måste jag nog ta någon sorts tablett för att det ska ge sig.

Jag har nog inte sovit så bra i natt heller och vaknade tidigt och kunde inte sova...enda skillnaden jag kan märka på mig sedan jag fick sluta med sista medicinen är att jag sover sämre igen. Jag tror inte att det känns någon skillnad i hur jag mår eller tänker.

Jag vaknade i morse av tror jag att jag tänkte på den flicka som finns i mina tankar väldigt ofta...tänk om hon visste det. Tänk om hon visste att jag saknar henne så mycket....förstår inte hur det kan bli så. Min dotter saknar henne också väldigt mycket. Dottern har satt upp en teckning som hon fått av henne. <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0