Utställning

Nu är hunden utställd för andra gången....ganska lik kritik för henne...
Natten till i går sov jag dåligt då jag var irriterad på barnens pappa som inte hört av sig som jag ville. Flickan ville följa mig på utställning men det blev inte och jag hade bestämt att inte höra av mig och fråga och då blev det så att hon inte fick följa eftersom det blev för sent. Krångligt värre lät det där.

Det var en bra dag i alla fall...

Dagen kanske inte slutade som jag önskade...åkte till x:et när jag kom hem...åkte hem efter att vi hade ätit....känner mig sååå osäker på honom....jag förstår inte vad jag håller på med, det tar ju bara längre tid att bli hel....är det för att jag inte vill vara ensam.....eller vad??? Älskar jag honom? Helt knäppt va?....att inte veta....

Två från jobbet var hit i fredags och lämnade blommor....lila och vita blommor....jättefina....

Undrar vad de blir av denna dag...barnen kommer i eftermiddag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0