En fin dag!

Jag orkar inte med denna trötthet mer. Vill vara pigg nu. Jag har ju vilat i flera dagar men jag blir inte piggare i alla fall. Vart ska detta sluta???!!

Jag har precis varit på en liten promenad med hunden på isen, det kluckar så där lite obehagligt så man inte vet om isen ska släppa eller inte. Soligt och fint men jag blir ändå så trött att jag måste gå hem. Jag blir liksom skakig i kroppen när jag blir trött...orkar knappt skriva här. Är det medicinen som gör mig så matt så vill jag inte ha den längre nu vill jag vara som vanligt!

Jag tränade ligg och ligg kvar med vovvsingen min men hon ville inte alls ligga kvar på isen....kanske dumt att träna där om hon tycker att det blir för kallt. Skulle så gärna vilja åka till ett ställe och träna hunden i dag kl 12 men hur ska jag orka det??! Jag vill jag vill jag vill jag vill men jag orkar inte! Jag blir så ledsen att jag inte orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0