Huvudet...

...värker så jag blir tokig...varför har jag så ont i huvudet i dag?
Jag vill vara pigg nu! Vad ska jag göra för att bli pigg!!!???

Inte slapp jag sms från exet i går, nog sms:ade han att han så gärna vill prata med mig. Han ska göra allt för mig blablabla...har han inte tänkt ge sig eller vad? Jag har nu gett mig den på att jag inte ska ringa honom och inte svara på sms och svarar jag så ska där stå: Låt mig vara! Jag ska verkligen försöka att skriva av mig här för att slippa ringa/sms:a exet. Det blir inget bättre att prata med honom som en klok vän sa en gång.

Tog mig ut i dag och då hade jag tur att träffa på frannhunden och hans matte också. Vi gick till isen. Där bubblade det ett obehagligt bubbel som gjorde att vi inte gick så långt ut. Vi träffade också på en aussie vovve och hennes matte och husse var döva, det var kul för jag fick teckna lite:-)

Ont i ryggen upp mot axlarna har jag också känner jag.

Jag vill bli pigg!!!

Ska lägga mig i soffan och se en film...
Koka kaffe först....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0