Kvällsnytt

Jag är relativt pigg just nu, skulle nog kunna börja med vad som helst typ hundgodis som jag skulle behöva göra då det börjar tryta i godisburkarna. Hoppas att det fortsätter så här nu då, jag vill inte vara dödstrött i morgon. Barnen kommer ju i morgon em. Vill vara pigg för deras skull! Sonen blev glad över presenterna.

Dem gröna jeansen tyckte han om....superkul...jag blev så glad.

Nu har jag precis varit en liten prommis med hunden, lös fick hon vara och det gick så bra, hon är väldigt duktig på inkallningen nu. Jag blir så stolt över henne:-)

Tagit nytt blodprov i dag, kommer ine ihåg om jag ätit lunch i dag? Borde ju komma ihåg det ja jag vet inte. Tvättat har jag också gjort. Får plocka undan i morgon innan barnen kommer.

Nu blir det en kaffekopp till:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0