Ögonlocken

Tänk att mina ögonlock är så vansinnigt tunga, vill helst bara sova men lägger jag mig kan jag ändå inte sova. Fattar inte vad som hänt med min kropp.

Om en vecka ska jag och ta nya prover och sen ska jag till min läkare...vad ska hon säga...vad händer då? Ska jag tillbaka och jobba? Jag hoppas innerligt att jag är pigg och vaken nästa vecka, vill jobba men ska jag vara så här då går det inte.....

Mitt ex har inte hört av sig på två dagar snart...wow! Tänk om han förstått nu att jag vill vara själv...!! :-)
Tänk vad konstigt det blev sedan jag träffade honom.
Min mamma tyckte att det var bra att jag träffat onom men bara för att det kanske hjälpte mig att komma iväg från barnens pappa. Hon enligt mig gav honom ingen chans..var det jag som blev kär i honom så att jag inte såg vad alla andra såg...att han var en smygalkoholist och nertryckare????? Vad var det som gjorde att jag gick på allt...känslor...är det så enkelt eller svårt kanske, beror väl på hur man ser det....

Vad i människan gör att man går tillbaka till dessa män trots att dem gör en illa. Hur kan man vara så idiotisk och dum...kärleken gör en blind är det så?

Jag kommer ihåg en situation när jag av någon anledning gjort något så att jag tyckte att han blev obehaglig så att jag tog min bil och for. Jag stannade på stadens coop-parkering och där satt jag och väntade på att bilen skulle sluta koka (gammal, skruttig bil hade jag) för att kunna fortsätta köra hem till mig.
Vaför flyttade jag dit.....jo en kompis tyckte att jag skulle börja leva och sluta må dåligt över mitt kraschade äktenskap. Jag kände då att jaja ge det ett försök men det var det sämsta jag gjort för då brakade hela helvetet igång ordentligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0