Solen lyser....

...ute och det är så fint. Jag tog mig i kragen och gick ut på en promenad, kan inte skada med lite solljus. Jag gick till återvinningen för att se om jag kunde fynda något. Tyg hittade jag såklar som alltid men jag orkar ändå inte sy som jag vill så jag köpte bara en brun duk som jag ska ha i hallen på min byrå.

Hittade ett pyssel som jag kanske kan klara av och det var en stickad smal orm som man syr ihop till en stor kringla. Jättfint och enkelt att ha på köksstolarna. Kanske får prova......

Min chef ringde i morse och hörde hur det var... efter någon timma ringde arbetskompisarna...lite kul att få några samtal från jobbet.

Jag är fortfarande otrolig trött men jag är nöjd att jag gick promenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0