Längesen...

Oj, det är ett tag sen jag skrev nu....oupps...
Livet går vidare...tröttheten består. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.

I går hade jag en fruktansvärd dag. Ville inte finnas kbar på denna jord. Jag var helt slut!! Matt i kroppen, yr, och på det svettningar och ont i huvudt så fort jag ansträngde mig.
Var så trött att jag inte hunde göra annat än ligga och blunda men jag kunde ändå inte sova...helmysko!
Vad ska jag göra. Börjar jobba på måndag igen efter en månads vila sen förra testen att jobba.

Idag känner jag mig mycket piggare men ändå en matt känsla i kroppen. Jag har lovat dottern att vi ska baka när hon kommer hem. Vi ska ha 1:års kalas för vår lilla vovve. Chokladkaka till oss och levertårta till hundarna:-) Bus före och fika efteråt. Hoppas så att min energi räcker till denna dag så att det blir lyckat för barnens skull dem ser fram emot det så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0