Måndag- snö ute!

Vad kan hända i dag? Blir intressant! Jag ska jobba några timmar i dag eftersom jag inte fått tag i min läkare.

I går kväll kom det ett tunt litet lager snö. Vovven verkade inte bry sig. Jag tycker att det var skönt ute när vi gick morgonpromenaden, ljust och fint. Första försöket till snö i år...

Mina tankar går nu mycket omkring hur mycket inbillningssjuk jag är? Alla värden ser bra ut men jag får ändå downdagar. Dagens mående är ont i huvudet, varför?? Vad är det för fel på mig egentligen.

Barnen gick till sin pappa i går em så nu har jag två veckor utan dem små. Tror att jag ska titta till lite hundvalpar för att göra nåt jag tycker om. Sist jag hälsade på hade jag barnen med och även A. Tur att A var med för efter tjatande på att barnen skulle sköta sig efter mina "perfekta" barn regler och allt hundprat med uppfödaren tog energin helt slut helt plötsligt. Jag hörde helt plötsligt inte vad hon sa allt bara lät en massa.... Jag gick och satte mig i ett hörn på golvet med hundvalparna......skönt.... A fick ta över surrandet, tur att han är duktig på det....
Nytt försök till veckan utan barn... med A och vovven.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0