Snart jul

Vad konstigt det känns att det snart är jul!
Jag måste ta och plocka fram lite julsaker och pyssla på lite för att få lite julkänsla i alla fall.
Frågan är bara om jag ska köpa mig nya julstjärnor eller om jag tar det jag har...mer ekonomiskt att ta det jag har.....men roligt med lite förändring . Tror det blir det ekonomiska alternativet eftersom jag vil ha en till hund. Spara spara spara.....

Undrar hur jag gör med mitt vanliga pepparkaksbak med barnen i år .... vi ska  ändå inte varra hemma.

Julklappar har jag börjat köpa in.
Dottern, Iorkläder, sminkväska med nagellack mm, pysselkartong med små pärlor som går att spraya vatten på och vips stelnar det.

Sonen, Pengar till legoslott, Trans formers bil/gubbe

Får fundera vidare....

Mående i dag; helt ok, hoppas att det får fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0